חומרים:
רעשנים כמספר הילדים, דיסק שירי פורים.
מהלך הפעילות:
נחלק לילדים רעשנים.
הילדים יטילו בחלל הכיתה כשהרעשן בידם.
נבקש מהילדים ללכת מבלי להרעיש ברעשן ומבלי להיתקל בחבר.
פוסקת המוסיקה הילדים עוצרים ומרעשים ברעשנים.
הילדים ממשיכים לטייל בחלל החדר ברקע שירי פורים.
פוסקת המוסיקה הילדים יושבים ישיבה מזרחית על הרצפה ומרעישים ברעשן.
קמים ומטיילים בחדר.
פוסקת המוסיקה עוצרים ומניחים בזהירות את הרעשן על הראש.
ממשיכים ללכת ולשיר שירי פורים.
פוסקת המוסיקה עוצרים ומסובבים את הרעשן עם חלקי גוף שונים מלבד הידיים, מי מצליח?
נבקש מאחד הילדים להדגים אייך הוא מסובב לדוגמה הוא מניח את הרעשן מתחת לסנטר ומניע אותו כל הילדים יחקו את התנועה.
ממשיכים לטייל ולשיר שירי פורים.
פוסקת המוסיקה עוצרים יושבים על הרצפה ומנסים לסובב את הרעשן עם הרגליים בלבד, מי מצליח? מראה לחברים וכולם מחקים אותו.
קמים וממשיכים לטייל בחלל החדר נפסקת המוסיקה הילדים מברכים איש את חברו בברכת שלום עם הרעשן.
ממשיכים לטייל בחדר
נפסקת המוסיקה הילדים מנופפים עם הרעשן לחבר הקרוב.
וממשיכים לטייל בחדר.נפסקת המוסיקה הילדים מחליפים את הרעשן עם החבר הנמצא הכי קרוב אליהם.
וממשיכים לטייל בחדר.
הילדים מחזיקים את ידית הרעשן בפה ועליהם להתקדם בהליכת סרטן, ידיים על הרצפה מאחורי הכתפיים כל האגן והישבן מעל הרצפה רק הרגליים והידיים נוגעות ברצפה, הילדים מתקדמים בזהירות רבה.
הילדים משאירים את הרעשנים על הרצפה ומטיילים בין הרעשנים בזהירות לא לדרוך עליהם.
נפסקת המוסיקה הילדים חוזרים לרעשן שלהם.
ממשיכים לטייל בחדר.
נפסקת המוסיקה הילדים מתקדמים לרעשן שלהם בקפיצות על שתי רגלים.
הילדים יוצרים מסלול בו עליהם לעבור את הרעשנים בצורות התקדמות שונות: קפיצה מעל הרעשן, דילוג, הליכה מסביב לרעשן, קפיצה על רגל אחת…
נפסקת המוסיקה הילדים עוצרים (קופאים במקום) מבלי לזוז לכמה שניות.
ממשיכים לטייל וחושבים על תנועה מעניינת לכשתיפסק המוסיקה, הם יקפאו על מקומם מבלי לזוז.
אוספים את כל הרעשנים לסלסילה.