מרכזי הגן האביב

נושא האביב יבוא לידי ביטוי בכול מרכזי הגן נאבזר את מרכזי הגן בסמלים, תמונות ואביזרים הנוגעים בנושא, ניתן לבחור תת נושא אחד ואותו להציג בכול המרכזים לדוגמה פרחי אביב אז כל פינות הגן יציגו את הפרחים.
מרכז אומנות– נציג תמונות של אמנים שונים מתקופות שונות המציגים נופים אביביים.
רצוי לבחור נושא אחד אביבי ואותו להראות כיצד הוא בא לידי ביטויי אצל האמנים השונים.
מרכז אוריינות– נכיר מלים המתאימות לסימני האביב,נחבר סיפוריםמעניינים, נמציא סיפורים בעקבות מדרשי תמונות, נכיר מלים חדשות, נלמד מילים בזכר / נקבה , ביחיד רבים: פרפר- פרפרים, פרח- פרחים, נכין אלפון למילים הקשורות באביב. נכין מילון אביב נדביק לכול מילה תמונה מתאימה והגדרה.
מרכז בובות– נחליף לבובות בגדי אביב/ קיץ, נסדר בארון הבגדים אביזרים נוספים: כובעי מצחייה, משקפי שמש, בנדנה, שמיכת קיץ.
מרכז חשבון-נכין משחקי חשבון עם תמונות מתאימות לאביב, נצמיד לשטיח סקווש סמלים מסול של פרחים, פרפרים…- נמנה אותם, נסדר לזוגות, שלשות, התאמה חד חד ערכי…
מרכז טבע- נתלה תצלומים העוסקים באביב, נכין קלסרים ובהם תצלומים באביב, לדוגמה קלסר פרחי אביב, פירות האביב, בגדי אביב, נצא לטיולים בסביבה, נתאר את השמיים בזמנים שונים- נצייר רשמי טיולים, נאסוף פרי סרק ..
לוח מי בא לגן– נכין תמונות וכתוביות "היום הגעתי עם בגדים קצרים", "היום הגעתי עם סנדלים לגן או נעליים?" האם אני אוהב פרפר, חיפושית, טוואי המשי…
ספרייה– נציג בספרייה ספרים וסיפורים העוסקים באביב, נכין אמצעי המחשה לסיפורי האביב.
בברכת הכדורים – נטמין תמונות שונות של האביב, רצוי שהתמונות יהיו מנויילנות, הילדים יגלו את התמונות ויספרו על התמונות, מה רואים? מי מופיע בתמונה? מה קורה בתמונה?
במרכז הקניות של הסופרמרקט נביא פירות וירקות של אביב, אריזות ומיכלים של מיצים.
נציג ספרי בישול מתאימים, נכין ספר מתכונים, הילדים יביאו מתכון אביבי, נאגוד בספרון וננסה לאפות לבשל במרכז.