פעילות בתנועה: ברגליים יחפות
נחלוץ לילדים את הנעליים ונזמין אותם ללכת יחפים על השטיח, לחוש את השטיח בכפות רגליהם.
נציע לילדים ללכת לטייל על קצוות האצבעות, לעבור לצעידה על עקבים, נקפוץ על רגל אחת, על השנייה, על שתיהן יחד.
נכין מסלול תחושות לרגליים וניתן לילדים ללכת ולחוש את המרקמים השונים.
נדקלם את דקלום הרגליים:
מה נועלים
מה נועלים מה נועלים,
מה נועלים גם קטנים וגם גדולים
על הרגליים?
זוג נעליים.
כשהולכים גם הן הולכות
כך כך, כך כך,
כשרוקעים גם הן רוקעות
תך! תך! תך! תך!
ואם נחוץ יודעות הן גם לרוץ
לרוץ מהר, לרוץ מהר,
לרוץ לרוץ לרוץ לרוץ מהר, לרוץ מהר,
לרוץ לרוץ לרוץ.